sotoodeh brand

اطلاعات تماس

تهران، ایران مال، طبقه ای G1، نمایندگی کرمان موتور کد 1772

02147677777

[email protected]

sotoodeh brand
اطلاعات تماس
  • تهران، ایران مال، طبقه ای G1، نمایندگی کرمان موتور کد 1772
  • 02147677777
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

sotoodeh brand

اخبار فروش ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
فروش نقد و اقساط خودرو برقی کرمان موتور + قیمت

مشخصات کی‌ام سی جی ۷ برقی ( KMC J7 EV)

کی‌ام سی جی۷ برقی نخستین بار در سال ۲۰۲۰ با نام SEHOL E50A پس از معرفی نسخه بنزینی به بازار خودروی چین عرضه شد، این خودرو نخستین محصول برقی شرکت خودروسازی جک به شمار می‌آید. این محصول بر روی پلتفرم نسخه بنزینی قرار گرفته و با استفاده از دانش فنی خودرؤسازان مطرحی همچون فولکس‌واگن و سئات طراحی و توسعه یافته است، از این روی می‌توان به عنوان یک خودروی تکنولوِژی محور و قابل اعتماد به KMC J7 EV نگاه کرد.

شرایط فروش نقد و اقساط J7 برقی (KMC EJ۷) - تیر ۱۴۰۳

 کرمان موتور شرایط فروش نقد و اقساط جدید خودرو برقی J۷ (KMC EJ7) را در تیرماه ۱۴۰۳ اعلام کرد. این طرح فروش از سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا تاریخ ۱۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.

شرایط نقدی و اقساط این خودور در تصویر زیر آمده است:

مزایای  خرید J7 برقی

  • مصرف سوخت کم: J7 برقی یک خودروی کاملاً الکتریکی است و به همین دلیل هیچگونه آلایندگی ندارد و مصرف سوخت آن نیز بسیار کم است.
  • شتاب بالا:  J7 برقی با توجه به گشتاور بالای خود، از شتاب بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند در عرض ۸ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

  • امکانات رفاهی بالا: جی ۷ برقی به امکانات رفاهی متعددی از جمله سانروف، صندلی‌های چرمی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۲۵. ۱۰ اینچی، سیستم صوتی Bose، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، اتوپایلوت سطح ۲، ترمز ABS و EBD، کنترل کشش و پایداری و ۶ کیسه هوا مجهز است.
نکات مهم در ثبت نام  کی‌ام سی جی ۷ برقی
متقاضیان باید گواهینامه رانندگی داشته باشند.
متقاضیان باید حداقل ۲۰ سال سن داشته باشند.
از هر کد ملی فقط می‌توان یک دستگاه خودرو خریداری کرد.
سند خودرو تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.
متقاضیان نباید در ۱۸ ماه گذشته وام یا خودرو از سایر شرکت‌های خودروسازی دریافت کرده باشند.

 

در پایان برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید این محصول می‌توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی ستوده کد ۱۷۷۲ واقع در تهران، ایران مال، طبقه‌ای G۱ و یا تماس با شماره ۴۷۶۷۷۷۷_۰۲۱ از آخرین فرایند ثبت نام و فروش خودروی KMC J7 EV را به راحتی انجام دهید.